pátek 4. srpna 2017

Zero Waste pytlík



Když jdu nakupovat, snažím se mít u sebe pár plátěných pytlíků na ovoce a zeleninu. Beru je s sebou do supermarketů (kde se na mě většinou dívají dost podivně) i na Zelňák na trhy (tam už si prodejci na "nechci sáček, děkuji" pomalu zvykají).
Včerejší večer jsem jaksi oplývala kreativitou a během pár hodin a několika dílů seriálu jsem si vyšila a ušila tento lněný pytlíček. Do něj bude radost nakupovat.

Jak je to u vás s nákupy, snažíte se také nebrat plastové sáčky/igelitky/obaly, pokud to není nezbytně nutné?

7 komentářů:

  1. Ano, mam to stejne a take jsem si pred casem usila lnene pytlicky, mam o tom i jeden starsi clanek u me na blogu. Tento Vas je moc hezky, ta vysivka je takovy pekny osobni detail :-) At dobre slouzi! M.

    OdpovědětVymazat
  2. To ráda slyším. Dneska mi pytlíčky pochválila i slečna pokladní v Albertu :) A tak mě jejich šití začalo bavit, že už mám doma tři.

    OdpovědětVymazat
  3. ak nemusím, neberiem, ale snažím sa to recyklovať. alebo opäť využívať, či nekupovať odpatkové sáčky a tašky používať miesto nich, aby sa nepoužívalo aj aj... nenapadlo mi nikdy ušiť si "sáčky" z ľanu a používať pri nakupovaní tie, takže vďak za typ! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Zerowaste je něco, čeho bych chtěla ve svém životě dosáhnout. Pomalu k tomu už mířím a jediné tedy co občas používám jsou pe sáčky , které používám na balení různých jídel nebo svačin pro naše děti. Do papíru jsme zkoušeli, ale dobře to nedopadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že to máme dost podobně. Já jsem tady ty jednorázové sáčky chtěla taky úplně vyřadit, ale pořád existují případy, kdy je jejich využití jednoduše praktické a třeba zmíněné papírové tašky se na to moc nehodí. Naopak ale třeba při nakupování jsem si žádnou tašku nekoupila snad už rok a půl. Pořád používám jednu látkovou.

      Vymazat